«وفاداری مشتری بسیار ارزشمند است»؛ اگر ندهی موفقی باشید، به این جمله اعتقاد دارید. در این مقاله به بررسی روشهایی میپردازیم که به شما کمک میکند تا با راهکارهایی ساده، مشتریهای وفاداری داشته باشید. به شما کمک میکنیم تا با استفاده از خدمات پس از ، برند خود را بر سر زبانها بیندازید و وفاداری مشتریانتان را افزایش دهید.
بیشتر مردم ملاقاتهای خود را با جملاتی مثل «خیلی خوش گذشت»، «واسه هفتهی بعدم یه قرار بذاریم»، «باهام در ارتباط باش» یا «باهام تماس بگیر» تمام میکنند. پروسهی هم باید همین روال را داشته باشد. یعنی «دست دادن» پس از ، نباید پایان رابطهی نده و مشتریاش باشد. چرا؟ چون امروزه ندههایی که میخواهند بهترین باشند، پس از محصولشان، نهتنها رابطهی خود را با مشتری به اتمام نمیرسانند بلکه با آنها رابطهی دوستانهای هم برقرار میکنند.
در تماس بودن با مشتری بعد از تنها به نفع شما نیست، به نفع مشتریتان هم هست؛ راههای زیادی برای در تماس بودن با مشتری بعد از وجود دارد که به مشتری کمک میکند بهطور منظم و با صرف کمترین وقت، بیشترین استفاده را از محصول یا خدمات شما داشته باشد.
یکی از کارهایی که باعث میشود برندتان در ذهن مشتری باقی بماند، ارائهی خدمات پس از در بازههای زمانی منظم است. شرکتهای تازهکار برای مشتریهایشان در بازههای زمانی منظم، خدمات پس از قرار میدهند تا این اطمینان را به مشتری بدهند که بیشترین استفاده را از محصول آنها میکند.
این کارها را به عادتهای خود تبدیل کنید، چون باعث افزایش وفاداری مشتری، کمک به لوازم جانبی و افزایش ارزش محصول یا خدمات شما میشود. حتما دلیلی وجود داشته که مشتری محصول شما را اری کرده است، با ارائهی خدمات پس از کامل و حرفهای، بیشتر مشتری را شگفت زده کنید.
برقراری ارتباط دوستانه با مشتریتان، در آینده به نفع هردوی شماست. هم مشتریها از خدمات پس از ی مناسب برخوردار میشوند و هم شرکت شما مشتریهایی راضی خواهد داشت که در واقع تبدیل میشوند به نمایندهی شما، تا درمورد محصولات، خدمات و ایدههای جدیدتان به شما بازخورد بدهند.
۸ مورد از خدمات پس از که میتوانید ارائه بدهید
خدمات پس از
۱. کارت ویزیت
کارت ویزیت ابزاری قدرتمند در دستان مشتریتان است. با کارت ویزیت، برندتان به دست و خانهی مشتری میرسد و زمانی که مشتری به آن نگاه میکند، شرکتتان در ذهن او یادآوری میشود. پیام کارت را با احتیاط و به دقت انتخاب کنید، پیامی که در آن «تاریخ ارائهی خدمات پس از »، و اینکه «شما همیشه در دسترس آنها هستید»، ذکر شده باشد.
۲. کیفیت و بستهبندی منحصر به فرد
امروزه صاحبان مشاغل روی اعتقادات مشتریهای مدرن، مثل بازیافت، سرمایهگذاری میکنند. تغییر کیسههای پلاستیکی به کیسههایی که قابل بازیافت و استفادهی مجدد هستند، فکر خوبی است. یکی از روشهای مؤثر برای ارائهی خدمات پس از ، کیفیت و بستهبندی متمایز است. این کار هم به نفع برندتان است و هم به نفع مشتری.
منبع:
ارزش ویژه برند خدمات ,مشتری ,محصول ,ارائهی ,داشته ,کارت ,ارائهی خدمات ,بازههای زمانی ,کارت ویزیت ,بیشترین استفاده ,تماس بودن منبع
درباره این سایت